donderdag 20 september 2012

Tis weer voorbij die mooie zomer .........

Hallo bezoeker,

Een kennis van mij is dit jaar op safari geweest. Na een prachtige rondreis volgde er nog een heerlijke strandvakantie. Ik hoop dat hij er met veel plezier aan terugdenkt als hij zijn dochter in deze creatie ziet.
Ik heb voor zijn lieve meisje een t-shirt geborduurd. De broek is van babyrib gemaakt en geborduurd met dezelfde afbeelding.
Dit gaat  mee als we weer bijgaan kletsen in plaats van een boeket bloemen.


Bedankt voor je bezoek en tot een volgend bericht.
Nog een hele fijne dag toegewenst en heel veel leuke (creatieve) dingen.


Groetjes Henk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten