Borduurstudio HeLie
zondag 14 oktober 2012
Aaibaar !!!!!!
Hallo bezoeker,
Voor iemand die helemaal verzot is op apen heb ik op een gastendoekje een chimpansee geborduurd.
Lief hé, en echt aaibaar.
Nog een hele fijne dag en graag tot een volgend bezoek.
(Borduur)groetjes
Henk
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten