dinsdag 5 februari 2013

Geen soep in zak, maar .......

Beste bezoeker,

Ik was aan het winkelen en toen kwam ik op een (leuk) idee om Toet, de knuffel van de CliniClowns in te pakken. Zo heb je een kant en klaar (kraam)kado.


Ik ben nog op zoek naar leuke ideetjes om het kadootje verder op te fleuren.
Heb jij een leuk idee laat het mij dan weten.

Verder wil ik de ouders van Julie van harte feliciteren met de geboorte van hun dochter.
Ik wens jullie heel veel geluk met deze lieve meid !!! en hoop dat ze heel voorspoedig mag opgroeien in jullie gezin.

Leuk dat je mijn blog hebt gevonden. Kijk lekker rond en laat als je dat leuk vindt een reactie achter.
Ik vind het heel erg leuk ze te lezen.

Nog een prettige dag en tot een volgend bericht.

Henk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten