Als je op vakantie gaat in het buitenland is het leuk om iets typisch Hollands bij je te hebben.
Ik heb voor een echtpaar dat gaat rondreizen met een camper een gastendoekje geborduurd.
| Ik hou van Holland.... landje aan de Zuiderzee |
Ik wens iedereen een hele fijne vakantie in Holland en daar buiten met veel zonneschijn en hoop dat iedereen volop geniet en uitgerust en in goede gezondheid terugkeert.
Als je in Holland blijft dan hoop ik dat hier het weer ook een beetje mee wil werken, we zullen zien.
Nog een hele fijne dag en tot een volgend bericht.
Groetjes,
Henk
Geen opmerkingen:
Een reactie posten