dinsdag 4 februari 2014

Op naar Carnaval

Hallo bezoeker,

Hier in het zuiden is het Carnavalsseizoen alweer in volle gang.

Voor leden van de blaaskapel de Toeterij Envee heb ik onderstaande fleece vesten met het logo mogen borduren.




Ik wens iedereen vast een hele fijne tijd toe en heel veel leut tijdens het Carnavalsweekend van
01 maart aanstaande.


Alaaf!!!!

Groetjes,

Henk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten