Hallo bezoeker,
Gisteren is er in Drunen een meisje geboren wat zal gaan luisteren naar de mooie naam Carlijn.
Ik hoop dat de bevalling goed is verlopen en feliciteer haar ouders en grootouders van harte met hun dochter en kleindochter.
Ik hoop dat Carlijn gezond en gelukkig mag opgroeien.
Met dit kraamcadeautje steunen deze opa en oma een heel goed doel: de Cliniclowns!!!
Volgens deze gelukkige grootouders heb je voor een leuk bedrag een mooie, persoonlijke knuffel voor je 3e kleinkind.
Ik wens je een hele fijne dag en geniet vandaag van het zonnetje als je de kans hebt.
Ik hoop je snel weer hier terug te zien, bedankt voor je bezoek!
Groetjes,
Henk
Geen opmerkingen:
Een reactie posten