Sint heeft ons land nog maar net verlaten en de eerste cadeautjes die bij de kerstboom komen te liggen zijn al weer afgeleverd.
De knuffel van de Cliniclowns heeft van Sint een lekkere warme (kerst)muts gekregen.
Ik wens haar en haar familie heel veel geluk, liefde en gezondheid toe.
Nog een hele fijne dag en bedankt voor je bezoek!
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat!
Groetjes,
Henk
Geen opmerkingen:
Een reactie posten