zondag 8 december 2013

Kerstcadeautjes!!!!

Hallo bezoeker,

Sint heeft ons land nog maar net verlaten en de eerste cadeautjes die bij de kerstboom komen te liggen zijn al weer afgeleverd.































De knuffel van de Cliniclowns heeft van Sint een lekkere warme (kerst)muts gekregen.
 
 
Tussen de bedrijven door heb ik ondertussen nog een kraamcadeautje afgeleverd voor een nieuw wereldburgertje die luistert naar de naam Naomi.
Ik wens haar en haar familie heel veel geluk, liefde en gezondheid toe.

Nog een hele fijne dag en bedankt voor je bezoek!
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat!

Groetjes,

Henk


 

 
 
 
 
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten