Hallo bezoeker,
Fijn dat je (weer) een kijkje komt nemen op mijn blog.
Deze week heb ik tasjes geborduurd met het logo van Mei Lan Tai Chi.
Ik ben nog bezig met badges voor de Harley Davidson Club/Brabant/Zeeland.
Als ik ze mag maken zal ik een foto van het eindresultaat hier publiceren.
Alvast hele fijne feestdagen toegewenst en een voorspoedig en gezond 2014!!!!!!
Groetjes,
Henk
Geen opmerkingen:
Een reactie posten