maandag 16 december 2013

Logo Mei Lan Tái Chi

Hallo bezoeker,

Fijn dat je (weer) een kijkje komt nemen op mijn blog.
Deze week heb ik tasjes geborduurd met het logo van Mei Lan Tai Chi.















Ik ben nog bezig met badges voor de Harley Davidson Club/Brabant/Zeeland.
Als ik ze mag maken zal ik een foto van het eindresultaat hier publiceren.

Alvast hele fijne feestdagen toegewenst en een voorspoedig en gezond 2014!!!!!!



Groetjes,



Henk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten