2 knuffels van de Cliniclowns die ik heb aangekleed met t-shirtjes met daarop de naam van twee lieve pasgeboren meisjes. Die de volgende namen van hun ouders hebben gekregen.
Bedankt voor het bezoek aan mijn blog!
Mevrouw Voncken bedankt voor uw steun aan de Cliniclowns!
Groetjes,
Henk
Geen opmerkingen:
Een reactie posten