Enkele weken geleden kreeg ik de vraag of ik bereid was om caps of shirts te sponseren voor de Stichting van Kinderen Voor Kinderen in Eindhoven.
Deze stichting zet zich in voor kinderen uit financieel zwakke gezinnen.
Speciaal voor kinderen die nooit een cadeautje krijgen op hun verjaardag, of met Sinterklaas, of zich ziek melden in de klas omdat er geen geld is om te trakteren.
Het idee van de stichting is om bij de basisscholen die meedoen, speelgoed in te zamelen voor deze kinderen. De kinderen die hun speelgoed afstaan leren zo te delen en wat weg te geven. En de basisscholen kunnen vervolgens gezinnen voordragen bij de stichting waarvan de kinderen dat speelgoed goed kunnen gebruiken.
Ik heb voor deze stichting een 7-tal polo's geborduurd met het logo zodat de mensen die zich inzetten voor deze Stichting goed herkenbaar zijn voor de buitenwereld. In ruil voor deze sponsering mocht ik op de mouw van het poloshirt de naam van mijn borduurstudio borduren.
Ik hoop dat vele kinderen worden blij gemaakt door deze Stichting en vind het fijn hier ook een bijdrage voor te hebben mogen leveren.
![]() |
Mocht u ook willen bijdragen aan deze Stichting kijk dan voor nadere informatie op de website van de Stichting Van Kinderen Voor Kinderen.
Groetjes en bedankt voor het bezoek aan mijn blog!
Nog een hele fijne (werk)dag en tot een volgend bericht.
Henk

Geen opmerkingen:
Een reactie posten